Vă permit să vă concentrați asupra îngrijirii pacienților.
ZEISS OPTIME
Beneficiați de serviciile ZEISS, astfel încât să vă puteți concentra pe ceea ce contează
pentru clinica sau pentru cabinetul dvs.: oferirea unei îngrijiri excelente pacienților.
Profesioniști din domeniul medical, manageri IT și directori clinici din întreaga lume își împărtășesc poveștile despre provocările de zi cu zi. Vedeți cum întreținerea și repararea de încredere ale sistemului, procesele transparente și asistența digitală asigură buna funcționare a clinicilor și cabinetelor cu planurile de service OPTIME® de la ZEISS. Următoarele videoclipuri de la clienții ZEISS din întreaga lume surprind aceste momente și experiențe.
Serviciile ZEISS sunt renumite pentru satisfacția ridicată a clienților
Clienții de la nivel global se bazează pe ZEISS OPTIME. Cu decenii de experiență în susținerea nevoilor dvs. la nivel de clinică și cabinet, vă permitem să vă concentrați asupra îngrijirii pacienților prin fiabilitatea timpului de funcționare, prin performanța optimizată a sistemului și prin tehnologiile de ultimă oră conectate.
Nivelul ridicat de satisfacție a clienților1 reprezintă angajamentul nostru de a oferi servicii excepționale și de a oferi sprijinul de care clienții noștri au nevoie.
De încredere
Aceste povești ale clienților ilustrează faptul că ZEISS OPTIME oferă servicii de încredere clinicilor și cabinetelor din întreaga lume. Indiferent dacă profesioniștii din domeniul sănătății au nevoie de înlocuirea pieselor de schimb 24 de ore din 24, 7 zile din 7, de asistență rapidă pentru întreținere din partea echipei noastre de service, de actualizări de software sau de alte servicii, aceștia pot conta pe un parteneriat de încredere. Explorați în aceste videoclipuri modul în care echipa noastră de service le permite clienților noștri să le ofere pacienților îngrijire premiată.
Echipa de service ZEISS se află foarte aproape de dvs.
Dr. Om Parkash Eye Institute
Echipa alcătuită din tată și fiu de la Dr. Om Parkash Eye Institute din Punjab, India, se bazează pe un timp continuu de funcționare a sistemului pentru a-și conduce cabinetul de oftalmologie ce are un volum foarte mare de activitate. Asistența promptă din partea echipei de service ZEISS face toată diferența. Descoperiți cum un plan de service ZEISS OPTIME face parte integrantă din misiunea lor de a le oferi pacienților îngrijiri excepționale.
Cel mai bun lucru despre ZEISS este că ne-am putut baza întotdeauna pe această companie, deoarece reprezentanții săi ne-au tratat întotdeauna ca pe o familie extinsă.
Transparență
Parteneriatele puternice se bazează pe transparență. În aceste videoclipuri, aflați de la clienți cum planurile transparente de service ZEISS OPTIME le ajută cabinetele medicale să ofere diagnosticare și tratamente fără întreruperi. Aceste povești ale clienților arată esența serviciilor transparente - de la prețuri clare, termeni contractuali detaliați pentru servicii, flux de informații fără întreruperi între sistemele ZEISS și dialog deschis cu echipa noastră de service.
Transparența în îngrijire: De ce ZEISS OPTIME este „vital pentru dezvoltarea cabinetului”
Cabinetul medical al Dr. Kortüm MVZ GmbH
La cabinetul său de familie specializat în oftalmologie din Ludwigsburg, Dr. Karsten Kortüm pune preț pe o comunicare clară cu pacienții. Acesta a ales un plan de service ZEISS OPTIME pentru a asigura procese line și transparente pentru îngrijirea excepțională a peste 7.000 de pacienți în fiecare trimestru. Dr. Kortüm se bazează pe ZEISS pentru operațiuni fără întreruperi și pentru conformitate legală în menținerea sistemelor medicale. Rolul ZEISS OPTIME este esențial pentru dezvoltarea cabinetului, menținând sisteme precise, cu performanțe ridicate.
Îmi place să compar acest lucru cu serviciile de întreținere a unui avion. În calitate de pasager, eu însumi nu aș dori să urc la bordul unui avion pentru care nu s-a asigurat service în mod regulat. Cred că pacienții au aceleași așteptări în ceea ce privește dispozitivele medicale din cabinetul medicului.
Conectați
Cu ZEISS OPTIME, clinicile și cabinetele beneficiază de un parteneriat digital de lungă durată, care le permite să se concentreze pe îngrijirea pacienților. Poveștile clienților noștri evidențiază modul în care rămânem conectați cu profesioniștii din domeniul sănătății la nivel global și modul în care îi sprijinim atunci când au nevoie. De la servicii de la distanță, la cerere și conectivitate a instrumentelor până la instrumente eficiente de gestionare a fluxului de lucru, puteți vedea în aceste videoclipuri cum funcționează un cabinet medical conectat fără probleme și care beneficiază de asistență completă.
Conectați pentru o mai bună îngrijire a pacienților
OFTALVIST
Conectarea la servicii în timp real este crucială pentru echipa dedicată de la Clinicile OFTALVIST, o rețea de peste 40 de cabinete oftalmologice din întreaga Spanie, care tratează 300.000 de pacienți pe an. Urmăriți modul în care asistența instantanee de la distanță a ZEISS OPTIME asigură faptul că întotdeauna clinicile sunt pregătite să aibă grijă de pacienții lor, rezolvând problemele „chiar în acel moment”, asigurând în același timp o conexiune securizată, conformă cu cele mai recente standarde.
În zilele noastre, digitalizarea este esențială. Aceștia se conectează la dispozitive, diagnostichează și văd ce se întâmplă. Iar eu trebuie să intervin doar dacă este ceva ce aceștia nu pot face sau dacă există o problemă de comunicare.
Contactați-ne pentru mai multe informații despre planurile de service ZEISS OPTIME
-
1
CSAT este o măsură a modului în care produsele și serviciile oferite îndeplinesc sau depășesc așteptările clienților. Rezultatul prezintă procentul global de clienți mulțumiți.