Experiențele clienților cu ZEISS OPTIME
Servicii ZEISS

Care vă permit să vă concentrați asupra îngrijirii pacienților.

ZEISS OPTIME

Aflați cum planurile de service OPTIME au ajutat clinicile și cabinetele medicale să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat: oferirea unei îngrijiri excelente pacienților.

Serviciile ZEISS sunt renumite pentru satisfacția ridicată a clienților

Clienții din întreaga lume se bazează pe planurile de service OPTIME® de la ZEISS. Cu decenii de experiență în susținerea nevoilor dvs. la nivel de clinică și cabinet, vă permitem să vă concentrați asupra îngrijirii pacienților prin fiabilitatea timpului de funcționare, prin performanța optimizată a sistemului și prin tehnologiile de ultimă oră conectate. Nivelul ridicat de satisfacție a clienților1 reprezintă angajamentul nostru de a oferi servicii excepționale și de a oferi sprijinul de care clienții noștri au nevoie.

Profesioniști din domeniul medical, manageri IT și directori clinici din întreaga lume își împărtășesc poveștile despre provocările de zi cu zi. Vedeți cum întreținerea și repararea fiabilă a sistemului, procesele transparente și suportul digital mențin clinicile și cabinetele să funcționeze fără probleme cu planurile de service ZEISS OPTIME. Următoarele videoclipuri de la clienții ZEISS din întreaga lume surprind aceste momente și experiențe.

Excelența service-ului

în întreaga lume

Excelența service-ului în întreaga lume
Dr. Om Parkash Eye Institute Echipa de service ZEISS se află foarte aproape de dvs.
Cabinetul medical al Dr. Kortüm MVZ GmbH De ce ZEISS OPTIME este „vital pentru dezvoltarea cabinetului”
Clinica OFTALVIST Conectați pentru o mai bună îngrijire a pacienților
ENVUE Eye & Laser Center Cum un „partener minunat de service” susține fluxul eficient de pacienți
Eagle Eye Centre Un parteneriat pentru starea de bine a pacienților
Clinica del Noroeste Avangarda unei clinici: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Exploatarea cunoștințelor aprofundate pentru servicii agile
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Serviciu esențial pentru îngrijirea ochilor unui mare număr de pacienți
Dr. Bruce A. Rivers, Director și chirurg, ENVUE Eye & Laser Center, SUA

Cum un „partener minunat de service” susține fluxul eficient de pacienți

Din anul 2021, Dr. Bruce A. Rivers și echipa de la ENVUE Eye & Laser Center din S.U.A. au avut încredere în planul de service ZEISS OPTIME, pentru a asigura un flux de lucru fără probleme pentru pacienți. De la întreținerea regulată și actualizările continue ale sistemului la asistența rapidă în timpul întreruperilor de curent, echipa de service ZEISS joacă un rol vital în operațiunile eficiente ale centrului și în îngrijirea remarcabilă a pacienților.

Lic. Franciso Javier Valdez, Director general, Clínica del Noroeste, Mexic

Avangarda unei clinici: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste se diferențiază în Mexic cu sistemele ZEISS, oferind operații mai scurte și cea mai avansată tehnologie din regiune. Echipa a ales un plan de service ZEISS OPTIME pentru întreținerea preventivă și corectivă, împreună cu instruirea personalului, pentru a menține acest echipament rentabil și eficient. Descoperiți cum parteneriatul nostru le oferă pacienților soluții de ultimă generație și servicii de înaltă calitate.

Dr. Márcia Toledo, Medical Director, VER Hospital de Olhos, Brazilia

Exploatarea cunoștințelor aprofundate pentru servicii agile

VER Hospital de Olhos din Brazilia oferă din cele șapte locații ale sale calitate a vederii și calitate a vieții pacienților. Echipa se bazează pe planul de service ZEISS OPTIME pentru asistență agilă pentru a-și satisface nevoile. Utilizând cunoștințe aprofundate despre sistemele ZEISS, echipa de service poate accesa și diagnostica sistemele și poate trimite ingineri instruiți pentru a rezolva orice problemă. Vedeți cum acest parteneriat puternic asigură o îngrijire de încredere.

Dr. Pedro Tañá Rivero, Director medical național, OFTALVIST Clinic, Spania

Conectați pentru o mai bună îngrijire a pacienților

Conectarea la servicii în timp real este crucială pentru echipa dedicată de la Clinicile OFTALVIST, o rețea de peste 40 de cabinete oftalmologice din întreaga Spanie, care tratează 300.000 de pacienți pe an. Urmăriți modul în care asistența instantanee de la distanță a ZEISS OPTIME asigură faptul că întotdeauna clinicile sunt pregătite să aibă grijă de pacienții lor, rezolvând problemele „chiar în acel moment”, asigurând în același timp o conexiune securizată, conformă cu cele mai recente standarde.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, Specialist în oftalmologie, cabinetul medical al Dr. Kortüm MVZ GmbH, Germania

De ce ZEISS OPTIME este „vital pentru dezvoltarea cabinetului”

La cabinetul său de familie specializat în oftalmologie din Ludwigsburg, Dr. Karsten Kortüm pune preț pe o comunicare clară cu pacienții. Acesta a ales un plan de service ZEISS OPTIME pentru a asigura procese line și transparente pentru îngrijirea excepțională a peste 7.000 de pacienți în fiecare trimestru. Dr. Kortüm se bazează pe ZEISS pentru operațiuni fără întreruperi și pentru conformitate legală în menținerea sistemelor medicale. Rolul ZEISS OPTIME este esențial pentru dezvoltarea cabinetului, menținând sisteme precise, cu performanțe ridicate.

Dr. Rohit Om Parkash, Director de clinică, Chirurg de cataractă și refracție, Institutul Om Parkash pentru ochi, India

Echipa de service ZEISS se află foarte aproape de dvs.

Echipa alcătuită din tată și fiu de la Dr. Om Parkash Eye Institute din Punjab, India, se bazează pe un timp continuu de funcționare a sistemului pentru a-și conduce cabinetul de oftalmologie ce are un volum foarte mare de activitate. Asistența promptă din partea echipei de service ZEISS face toată diferența. Descoperiți cum un plan de service ZEISS OPTIME face parte integrantă din misiunea lor de a le oferi pacienților îngrijiri excepționale.

Dr. Jacob Cheng, Director al Serviciilor de Retină și Chirurgie Vitreoretinală, Centrul Eagle pentru ochi, Singapore

Un parteneriat pentru starea de bine a pacienților

Îngrijirea atentă și personalizată a ochilor este prioritatea principală pentru Dr. Jacob Cheng și pentru personalul de la Centrul Eagle pentru ochi din Singapore. Cu sprijinul prompt al ZEISS, Centrul evită timpii morți care ar putea întârzia operația și ar putea compromite siguranța. Urmăriți videoclipul pentru a afla de ce cred aceștia că serviciul ZEISS OPTIME este fundamental pentru a le oferi pacienților îngrijire de înaltă calitate.

Prof. Guo Haike, Decan al Spitalului Oftalmologic Heping din Shanghai, China

Serviciu esențial pentru îngrijirea ochilor unui mare număr de pacienți

La Spitalul Oftalmologic Heping din Shanghai, sistemele avansate ZEISS fac parte integrantă din activitatea lor. Cu peste 100.000 de vizite ambulatorii anual, este crucială menținerea unei performanțe optime a echipamentelor. Acesta este motivul pentru care profesorul Guo Haike și echipa au ales un plan de service OPTIME. Răspunsul rapid din partea echipei de service ZEISS pentru reparații și întreținere sprijină procesele fără probleme, siguranța operațională și rezultatele fiabile.

Contactați-ne pentru mai multe informații despre planurile de service ZEISS OPTIME

Formularul este în curs de încărcare...

Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.

Contactați-ne

Vânzări și întrebare privind produsele

Formularul este în curs de încărcare...

Pentru mai multe informații despre produse sau pentru a face o cerere de vânzare.
Vă rugăm să indicați interesul dvs. pentru produs și solicitarea de informații.

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi folosite pentru a răspunde prin e-mail sau telefon solicitării dvs. de Carl Zeiss Meditec AG, de companiile noastre locale de vânzări Carl Zeiss Meditec. Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.

Solicitare de informații despre servicii

Formularul este în curs de încărcare...

Pentru asistență sau întrebări referitoare la produsul dvs. ZEISS.
Vă rugăm să completați acest formular și vă vom contacta noi.

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi folosite pentru a răspunde prin e-mail sau telefon solicitării dvs. de Carl Zeiss Meditec AG, de companiile noastre locale de vânzări Carl Zeiss Meditec. Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.

întrebari generală

Formularul este în curs de încărcare...

Pentru întrebări generale legate de cariere, presă, informații despre companie.
Vă rugăm să furnizați detalii cu privire la solicitarea dvs.

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi folosite pentru a răspunde prin e-mail sau telefon solicitării dvs. de Carl Zeiss Meditec AG, de companiile noastre locale de vânzări Carl Zeiss Meditec. Dacă doriți să obțineți mai multe informații despre prelucrarea datelor la ZEISS, vă rugăm să consultați notificarea noastră privind protecția datelor.


  • 1

    CSAT este o măsură a modului în care produsele și serviciile oferite îndeplinesc sau depășesc așteptările clienților. Rezultatul prezintă procentul global de clienți mulțumiți.