Profilul Meu Vizual ZEISS
Clienții dvs. pot obține o mai bună înțelegere a nevoilor lor vizuale, pur și simplu vizitând site-ul dvs. web.
Cu Profilul meu vizual personalizabil pe site-ul dvs., veți permite clienților dvs. să își creeze profilul vizual unic pentru a determina care lentile ZEISS se potrivesc cel mai bine stilului de viață și nevoilor lor vizuale.
Date interesante despre comportamentul clientului.
Deciziile de cumpărare încep online.
Lumea online și cea offline din prezent sunt strâns legate. Achiziționarea de produse și căutarea de informații relevante online și achiziționarea de produse, fie online, fie offline, sunt strâns legate între ele. Acest lucru este valabil și pentru achiziționarea de ochelari noi. Clienții doresc să afle mai multe despre ochii lor și, de asemenea, să descopere care soluții de lentile vor fi cele mai potrivite pentru nevoile și provocările lor.
Dobândiți clienți noi și ieșiți în evidență online cu aplicația premiată Profilul Meu Vizual.
Profilul meu vizual analizează stilul de viață și comportamentul vizual al clientului dvs. printr-o serie de întrebări. Acesta generează un profil vizual unic și recomandă soluția optimă pentru lentilele ZEISS, pe baza nevoilor individuale de vedere. Este un instrument unic de prescriere care asigură clienților o înțelegere mai cuprinzătoare a nevoilor lor vizuale înainte de a intra în magazin.
Călătorie perfectă și completă de la online la offline.
Clienții dvs. își pot stoca profilul personal de vedere sub forma unui cod QR pe smartphone-ul lor și îl pot aduce la magazin. Rezultatele pot fi revizuite în magazinul dvs. cu VISCONSULT, oferind informații esențiale care vă vor ajuta să recomandați cele mai potrivite soluții de lentile. Aceasta are ca rezultat mai mult timp pe care îl puteți petrece cu pacientul la examinare sau pentru a explica informațiile relevante.Puteți să personalizați aplicația cu numele și detaliile cabinetului dvs. pentru a vă asigura că toți clienții știu să ajungă la magazinul dvs.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Raport Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Cercetare Epsilon.
-
4
IBM Institute for Business Value.