ZEISS PENTRU PROFESIONIȘTII DIN DOMENIUL ÎNGRIJIRII VEDERII

Profilul Meu Vizual ZEISS

Clienții dvs. pot obține o mai bună înțelegere a nevoilor lor vizuale, pur și simplu vizitând site-ul dvs. web.

Cu Profilul meu vizual personalizabil pe site-ul dvs., veți permite clienților dvs. să își creeze profilul vizual unic pentru a determina care lentile ZEISS se potrivesc cel mai bine stilului de viață și nevoilor lor vizuale.

  • Obțineți mai mulți clienți în opticile dumneavoastră.
  • Economisiți timp pentru afacerea dvs. prin pre-anamneză
  • Disponibilă fără costuri suplimentare și ușor de implementat

Date interesante despre comportamentul clientului.

  • 63%

    din călătoriile de cumpărături încep online1

  • 93%

    din clienți cercetează produsele online înainte de a cumpăra   mai târziu2 în magazin

  • 80%

    din clienți au afirmat că cel mai probabil ar colabora cu o companie care oferă abordări personalizate3

  • 76%

    din clienți se așteaptă ca organizațiile să le înțeleagă nevoile individuale4

Deciziile de cumpărare încep online.

Lumea online și cea offline din prezent sunt strâns legate. Achiziționarea de produse și căutarea de informații relevante online și achiziționarea de produse, fie online, fie offline, sunt strâns legate între ele. Acest lucru este valabil și pentru achiziționarea de ochelari noi. Clienții doresc să afle mai multe despre ochii lor și, de asemenea, să descopere care soluții de lentile vor fi cele mai potrivite pentru nevoile și provocările lor.

Dobândiți clienți noi și ieșiți în evidență online cu aplicația premiată Profilul Meu Vizual.

Profilul meu vizual analizează stilul de viață și comportamentul vizual al clientului dvs. printr-o serie de întrebări. Acesta generează un profil vizual unic și recomandă soluția optimă pentru lentilele ZEISS, pe baza nevoilor individuale de vedere. Este un instrument unic de prescriere care asigură clienților o înțelegere mai cuprinzătoare a nevoilor lor vizuale înainte de a intra în magazin.

Călătorie perfectă și completă de la online la offline.

Clienții dvs. își pot stoca profilul personal de vedere sub forma unui cod QR pe smartphone-ul lor și îl pot aduce la magazin. Rezultatele pot fi revizuite în magazinul dvs. cu VISCONSULT, oferind informații esențiale care vă vor ajuta să recomandați cele mai potrivite soluții de lentile. Aceasta are ca rezultat mai mult timp pe care îl puteți petrece cu pacientul la examinare sau pentru a explica informațiile relevante.Puteți să personalizați aplicația cu numele și detaliile cabinetului dvs. pentru a vă asigura că toți clienții știu să ajungă la magazinul dvs.

Beneficii esențiale Ce obțineți de la Profilul Meu Vizual.

  • Evidențiere online

    Îmbunătățiți-vă site-ul web și creșteți vizibilitatea online cu o aplicație web premiată.

  • Instalare ușoară

    Doar 4 pași pentru a instala o versiune personalizată pe site-ul dvs. și se actualizează automat (fără efort suplimentar).

  • Stârnirea interesului

    Îndrumați clienții să se gândească la vederea lor și la provocările pe care le au – pregătindu-i pentru consult.

  • Călătorie perfectă de la online la offline.

    Un cod QR vă va permite să continuați experiența cu VISUCONSULT, astfel încât să vă puteți concentra pe deplin pe client și pe rezultatele profilului lor de vedere, reducând timpul pe scaun.

  • Depășiți pragul de inhibiție

    Reduceți pragul de inhibiție la ochelarii noi prin pregătire și informații bune. Generați trafic la cabinetul dvs. prin integrarea adresei cabinetului la indicații.

  • Recomandări pentru soluții de lentile

    Un algoritm inteligent evaluează profilul vizual al clientului și recomandă soluțiile de lentile relevante.

Contactați-ne

Cum vă putem ajuta?

Formularul este în curs de încărcare...

Contactați-ne

Informațiile introduse în formularul de contact vor fi utilizate de către Carl Zeiss Vision Care pentru a răspunde solicitării dvs. prin e-mail sau la telefon. Faceți clic aici pentru a citi declarația noastră cu privire la protecția datelor.

  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Raport Wirecard Global Shopping Report 2019.

  • 3

    Cercetare Epsilon.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.