Un tânăr cu păr negru care zâmbește și își întinde mâna prin ecran, în timp ce poartă lentile ZEISS SmartLife.
ZEISS PENTRU PROFESIONIȘTII DIN DOMENIUL ÎNGRIJIRII VEDERII

Lentile ZEISS SmartLife

Portofoliul de lentile preferat pentru o lume în care digitalul este omniprezent.

Cel mai bun, performant și complet portofoliu de lentile ZEISS, proiectate pentru comportament vizual dinamic. Lentilele SmartLife® sunt produse inovatoare și moderne, concepute pentru a satisface nevoile vizuale ale purtătorilor cu vârsta de peste 6 ani. Datorită celor mai recente și mai performante tehnologii ZEISS, combinate cu serviciile și experiența dvs., clienții dvs. vor avea parte de o experiență vizuală cu totul nouă, făcându-i astfel să vă devină loiali.

  • Asigură confort vizual pe parcursul întregii zile, pentru un comportament vizual dinamic
  • Concepute pentru un stil de viață digital
  • Designul lentilelor se adaptează în funcție de modificările vederii specifice înaintării în vârstă a purtătorilor

De ce a dezvoltat ZEISS portofoliul de lentile SmartLife?

Este răspunsul pentru un stil de viață în schimbare.
  • > 50%

    Mai mult de jumătate din populația lumii utilizează acum un dispozitiv digital portabil.2

  • Peste 55 de ani

    Persoanele cu vârsta de peste 55 de ani prezintă cele mai mari rate actuale de creștere a utilizării smartphone-urilor.2

  • 60%

    dintre copiii cu vârsta sub 5 ani încep deja să interacționeze cu smartphone-urile.3

Young man wearing ZEISS SmartLife lenses looking at his phone while walking.
Tânăr care poartă lentile ZEISS SmartLife și se uită la telefon în timp ce merge.

Stilul de viață și comportamentul vizual al clienților dvs. s-au schimbat.

În ziua de azi, viața are un ritm rapid, iar clienții dvs. sunt conectați în mod constant la oameni, informații și lucruri, atât online, cât și offline. Ei tind să stea cu ochii ațintiți la dispozitivele digitale, chiar și atunci când sunt în mișcare. Și totuși, viața înseamnă mai mult decât ecrane. Comutarea constantă și rapidă între multiple dispozitive digitale și mediul fizic poate fi o provocare pentru ochi și poate duce la o vedere incomodă sau la suprasolicitarea ochilor. Acest lucru poate să îngreuneze chiar și activitățile obișnuite, sau mai rău, ne poate face să nu mai observăm detaliile vieții. O vedere bună și confortabilă este esențială în viața de zi cu zi, pentru a fi încrezători și conștienți. Toți clienții dvs. – de la copii la adolescenți și până la seniori – au nevoie nu doar de o vedere centrală clară, ci și de o vedere periferică bună. Acest lucru îi ajută să schimbe cu ușurință privirea între diferite distanțe și direcții în timp ce navighează prin viață.

Nevoile noastre vizuale se schimbă pe măsură ce înaintăm în vârstă.

Modificările fiziologice și anatomice ale ochiului pot duce în timp la diferite provocări vizuale. Indiferent de vârstă, clienții dvs. se confruntă cu suprasolicitarea ochilor, care a devenit o parte din stilul lor modern de viață. În plus, nevoile lor vizuale se modifică odată cu înaintarea în vârstă. Acest lucru se poate atribui următorilor trei factori:

  • O diminuare a amplitudinii de acomodație.
  • O modificare a diametrului pupilelor ochiului – acesta crește la copii, după care scade pe măsură ce îmbătrânim.
  • Copiii și adolescenții au anatomii faciale și morfologii care se modifică pe măsură ce ei cresc, ceea ce duce la parametri diferiți de purtare a ochelarilor, acesta fiind un lucru de luat în calcul la proiectarea lentilelor destinate copiilor și adolescenților.
    Doi tineri, o femeie cu părul șaten lung, care zâmbește, și un băiat cu părul negru și creț care poartă ochelari ZEISS SmartLife, uitându-se la telefoanele lor.

    Un portofoliu superior care răspunde nevoilor și cerințelor vizuale ale purtătorilor de lentile de ochelari de astăzi.

    Portofoliul complet de lentile SmartLife® de la ZEISS este răspunsul la aceste informații relevante despre clienți și la cercetările extinse. Indiferent dacă aveți clienți care au nevoie de lentile monofocale, lentile progresive sau digitale, soluțiile noastre vor ajuta toți purtătorii de ochelari să țină pasul cu vremurile

    • Ușor și simplu de prescris
    • Oferă clienților dvs. câmpuri vizuale largi și confort vizual pe tot parcursul zilei pentru comportamentul lor vizual dinamic din lumea digitalizată de astăzi, indiferent de vârstă sau de provocările vizuale.
    • Oferă confort și vedere relaxată la toate distanțele și în toate direcțiile, cu performanțe vizuale de înaltă calitate.
    • Designul lentilelor ZEISS SmartLife se adaptează la modificările vederii specifice vârstei purtătorului de ochelari.
    • Portofoliul include acum ZEISS SmartLife Young, pentru a satisface nevoile vizuale speciale ale copiilor și adolescenților cu vârsta mai mare de 6 ani.

          Satisfacție dovedită a clienților cu lentilele ZEISS SmartLife.

          • 84%

            dintre purtători experimentează vedere confortabilă pe tot parcursul zilei.1

          • 81%

            se acomodează cu noile lentile în doar 1 zi.1

          • 98%

            ar recomanda aceste lentile prietenilor și familiei lor.4

          Inovația din spatele tehnologiei ZEISS SmartView 2.0. Încorporată în toate lentilele ZEISS SmartLife.

          • Pictogramă care arată un cerc cu trei săgeți, simbolizând optica dinamică inteligentă.
            Optică dinamică inteligentă

            Modelele spațiu-obiect 3D de ultimă generație și noul design bazat pe optimizarea digitală adaptate comportamentului vizual dinamic de azi, conduc la o tranziție lină între toate zonele vizuale. De asemenea, designul include și un model de spațiu-obiect 3D pentru copiii aflați în creștere pentru lentilele monofocale ZEISS SmartLife Young destinate lor.

          • Pictogramă care arată un ochi și o săgeată și o săgeată îndreptată în sus, simbolizând inteligența adaptată vârstei.
            Inteligență adaptată vârstei

            Lentilele SmartLife® de la ZEISS iau în considerare evoluția nevoilor vizuale în fiecare etapă a vieții purtătorului de ochelari și permit adăugarea de parametri de optimizare în funcție de vârsta lui:

            • Tehnologia ZEISS Luminance Design 2.0 – Ia în calcul diferite condiții medii de lumină și dimensiunea pupilei ochiului purtătorului în funcție de vârsta lui. 
            • Tehnologia ZEISS Dynamic AgeFit – Doar pentru lentilele monofocale ZEISS SmartLife Young. Proiectate pentru anatomia facială în schimbare a copiilor pe măsură ce ei cresc.
            • Tehnologia ZEISS Intelligence Augmented Design (IAD) – această tehnologie este utilizată pentru a optimiza lentilele în funcție de comportamentul vizual și de cerințele personale ale purtătorului de ochelari, în special pentru gama de lentile ZEISS SmartLife Individual 3 (disponibile ca lentile monofocale, digitale și progresive).
          • Pictogramă care arată trei săgeți una lângă alta, simbolizând optica clară și subțire.
            Optică clară și subțire

            Promisiunea ZEISS pentru precizie și estetica lentilelor, cu cel mai bun echilibru între performanțele optice și lentile estetice, subțiri și ușoare.

          Contactați-ne

          Cum vă putem ajuta?

          Formularul este în curs de încărcare...

          Contactați-ne

          Informațiile introduse în formularul de contact vor fi utilizate de către Carl Zeiss Vision Care pentru a răspunde solicitării dvs. prin e-mail sau la telefon. Faceți clic aici pentru a citi declarația noastră cu privire la protecția datelor.


          • 1

            Test de acceptare extern efectuat cu purtători ai portofoliului de lentile ZEISS SmartLife, n=182 participanți la studiu. Aston Optometry School, Aston University, Regatul Unit, 2019. (nepublicat, date înregistrate)

          • 2

            Deloitte LLP. (2017). Starea smart- Modele de utilizare a consumatorilor și a afacerilor. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

          • 3

            Auxier B. et al. Interacțiunea copiilor cu dispozitivele digitale, timpul petrecut în fața ecranului. Pew Research Center. 2020.

          • 4

            Test de acceptare a consumatorilor pentru portofoliul de lentile ZEISS SmartLife Individual 3 cu n=128 participanți la studiu în DE, CN, 2022, Carl Zeiss Vision International GmbH. (nepublicat, date înregistrate)